GDPRKontakt
Servis

Servisní služby

SNT Plus s.r.o. je autorizovaným poskytovatelem servisu lékařských přístrojů Philips (dříve Hewlett-Packard / Agilent Technologies ). Od roku 2003 poskytujeme servisní podporu na produkty ATL (dnes Philips) a též ventilační techniku Air Liquide Medical Systems (dříve TAEMA). Od roku 2008 jsme rovněž autorizovaným servisním střediskem zdravotnické techniky a příslušenství značky Laerdal a ELMET

Naši servisní technici jsou pravidelně školeni v zahraničním školícím centru výrobce a mají dlouholeté zkušenosti v oboru lékařských přístrojů.

V případě jakýchkoli dotazů nás prosím kontaktujte. Uvítáme Vaše pozitivní i negativní připomínky.

Opravy UZ sond

Dispečink servisního oddělení  |  tel.: +420 220 770 505  |  e-mail: servis@sntplus.cz

Naše nabídka

1. Instalace nově zakoupeného přístroje:
2. Záruční a pozáruční opravy

Na veškerou lékařskou techniku Philips (Hewlett-Packard/Agilent Technologies) a ventilační techniku TAEMA poskytujeme kompletní záruční a pozáruční servis.

Jak objednat opravu:
tel.: +420 220 770 505
e-mail: servis@sntplus.cz

Opravy v záruce a v rámci uzavřené servisní smlouvy můžete objednat i telefonicky. Naše dispečerka Vám na základě sdělení výrobního čísla ochotně sdělí, zda je přístroj v záruce, případně další informace o přístroji.

Pozáruční opravy objednávejte faxem, e-mailem nebo dopisem.

Při objednávání oprav nám prosím v každém případě nahlaste výrobní číslo přístroje, které slouží k registraci dané opravy v našem systému a umožňuje rychlé a jednoznačné posouzení platnosti záruky.

3. Servisní smlouva - vztah spolupráce a důvěry

V rámci zlepšení našich služeb nabízíme několik typů servisních smluv. Servisní smlouva Vám přináší nesporné výhody:

servisní smlouva nezahrnující náhradní díly je založena na paušální platbě, kdy zaručujeme rychlou odezvu, pravidelné preventivní prohlídky přístrojů, použité náhradní díly jsou účtovány zvlášť

servisní smlouva včetně použitých náhradních dílů Vám přináší mnoho výhod :

4. Odborné konzultace

V případě potřeby konzultace s technikem Vás dispečerka přepojí přímo na technika, který Vám zodpoví Vaše dotazy po telefonu. Tuto službu poskytujeme zdarma.

5. Bezpečnostní kontroly

Všechny přístroje Hewlett Packard/Agilent Technologies jsou podrobeny přísným bezpečnostním testům (safety tests). K dispozici je rozsáhlá dokumentace o průběhu a výsledcích těchto testů. Provedení testů u předepsaných přístrojů v rámci opravy je samozřejmostí.

Pokud budete mít zájem provedeme Vám za úplatu testy bezpečnosti i u jiných než přístrojů Hewlett-Packard/Agilent Technologies.

6. Sklad

Disponujeme skladem vybraných náhradních dílů, které jsou ihned k dispozici především pro zákazníky, se kterými máme uzavřeny servisní smlouvy. Výběr skladovaných dílů se řídí frekvencí prováděných oprav.